شناسهٔ خبر: 66227482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت خرم آباد:

عملیات "وعده صادق" ناتوانی اسراییل و غرب را بر همگان روشن کرد

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم آباد گفت: عملیات "وعده صادق" ضعف دشمنان را مقابل ایران به نمایش گذاشت و ناتوانی اسراییل و غرب را بر همگان روشن کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلی الغدیر با اشاره به وتوی آمریکا در سازمان ملل نسبت به حق عضویت فلسطین اظهار کرد: ۷۵ سال قبل کشوری به نام اسراییل وجود نداشت اما با نیرنگ انگلیس و بعدها آمریکا، با زور اسلحه، قتل و آواره کردن مردم، اسراییلی که وجود نداشت را عضو سازمان ملل کردند اما در خصوص عضویت فلسطینی که از ابتدا بوده بحث می کنند.

وی همچنین با قدردانی از سپاهیان مقتدر برای انجام عملیات غرورآفرین "وعده صادق" عنوان کرد: سپاه پاسداران با این اقدام خود دل ملت ایران و آزادی خواهان سراسر جهان را شاد کرد.

حجت الاسلام شمسی فر با ذکر چند نکته در خصوص عملیات "وعده صادق" بیان کرد: این عملیات ناتوانی اسراییل و غرب را نشان داد، سه پدافند از جمله گنبد آهنین به کمک آمدند و هواپیماها به پرواز درآمدند تا جلوی این عملیات را بگیرند در حالی که ایران با پایین ترین موشک های خود عملیات را انجام داد و هزینه گزافی را روی دست آنها گذاشت.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با موشک های سطح پایین خود ۲ پایگاه رژیم صهیونیستی را با دقت مورد هدف قرار داد که عظمت آتش لحظه ای ایران را بنا به گفته کارشناسان نشان داد چرا که لایه های متفاوت پدافندی را شکست و دشمن را با برنامه ریزی دقیق و گسترده سردرگم کرد.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اثرات فرسایشی و روحی و روانی این عملیات بر اسراییل عنوان کرد: این عملیات ضعف دشمنان را در مقابل ایران به نمایش گذاشت.

وی در خصوص اهداف اصلی ایران از این عملیات تصریح کرد: تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی، نواختن سیلی بر صورت رژیم کودک کش وحشی که مقام معظم رهبری وعده داده بود از مهمترین دستاوردهای این عملیات بود.

وی افزود: بیش از ۱۴۰ کشور رای به عضویت فلسطین می دهند اما دولت خبیثی مثل آمریکا حق مسلم مردم مظلوم فلسطین را وتو می کند و دم از حقوق بشر می زند.

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: حقوق بشر را زیر پا می گذارند و با وقاحت از آن دم می زنند و وقتی برای برقراری صلح و جلوگیری از ظلم، نسل کشی و کودک کشی اقدامی صورت می گیرد، آمریکا وتو می کند.

وی ادامه داد: همیشه هرگاه که ظلم و جنایتی علیه بشریت اتفاق افتاده دستان آلوده آمریکا در آنجا وجود داشته است.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین اشتباه اسراییل هدف قرار دادن کنسولگری ایران بود تصریح کرد: اسراییل شرایطی را برای ایران فراهم کرد که براساس قانون خودشان از داخل کشور، اسراییل را مورد هدف قرار دهد و پیام این عملیات این بود که در هر گوشه ای از جهان منافع ایران توسط هر کشوری هدف قرار بگیرد، جمهوری اسلامی چنان سیلی محکمی خواهد زد که تا ابد فراموش نکنند.

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: دشمنان ترسیده و هیمنه شان شکسته شده است و اگر خطای دوم را انجام دهند کار بر اسراییل سخت تر خواهد شد به همین علت به دروغ پراکنی در فضای مجازی در خصوص ناکامی این عملیات روی آورده اند.

امام جمعه موقت خرم آباد همچنین با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران عنوان کرد: این شجره طیبه برکات زیادی در حوزه های مختلف از جمله امنیت، محرومیت زدایی و آبادانی برای کشور به ارمغان آورده و ایران به پشتوانه نیروهای مسلح از چنان قدرتی برخوردار شده است که ترس در دل دشمنان می اندازد.

حجت‌الاسلام شمسی فر با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در عملیات صحرای طبس بیان کرد: در آنجا قدرت خداوند، پیشرفته ترین بالگردهای دشمن را سرنگون و در این ایام نیز سلاح ایمان و موشک های ساخت جوانان این مرز و بوم دشمنان را خوار کرد که تمامی این پیروزی ها به واسطه وجود رهبری فقیه، عالم، آگاه، مدبر، شجاع، آینده نگر و ریزبین است.

نظر شما