شناسهٔ خبر: 66227383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش:

ارتش و نیروهای مسلح ایران در ‌وطن‌پرستی و شجاعت سرآمد هستند

رشت - ایرنا - فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح خدمت گذار و پشتیبان مردم هستند و در وطن پرستی، انقلابی بودن، شجاعت و جانفشانی سرآمد نیروهای نظامی و ارتش‌های جهان هستند.   

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ خلبان ولی رحمانی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: ارتش ایران طی چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و بعد آن کارنامه درخشانی از خود ارائه کرده است و همواره با هم‌افزایی و همدلی برای ایجاد امنیت پایدار در کشور تلاش کرده و از هیچ جانفشانی فروگذار نکرده است.

وی تصریح کرد: ۴۸ هزار لاله سرخ ارتش که برای حفاظت و حراست از این خاک و پاسداری از ایران اسلامی جان خود را نثار کردند هیچگاه فراموش نخواهند شد، ارتشیان بی هیچ چشمداشتی و بی منت به خدمتگذار مردم‌ هستند.

وی افزود: ارتش در کنار اقدامات دفاعی، در مناطق محروم در حال خدمت به مردم ایران و جهان اسلام است، در حوزه بهداشت نیز به هنگام شیوع ویروس کرونا هر آنچه در توان داشت برای خدمت به مردم بکار بست و امروز بخش عظیمی از اورژانس هوایی توسط ارتش انجام می‌شود.

کمک ۴۰ میلیارد ریالی مردم گیلان به حساب ۱۰۰ امام در سال ۱۴۰۲

نماینده ولی فقیه در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان هم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به کمک ۴۰ میلیارد ریالی مردم استان به حساب ۱۰۰ امام (ره) در سال ۱۴۰۲ گفت: حساب ۱۰۰ امام (ره) در کشور نیز ۲۵ میلیارد ریال به استان کمک کرده است.

حجت الاسلام صفر قربانپور اضافه کرد: سهم استان گیلان در حوزه مقاوم سازی مسکن محرومان در سه سال گذشته ۲۴ هزار و ۷۰واحد مسکونی بود که در این مدت توانست ۲۲ هزار و ۵۰ خانوار را شناسایی کند و ۲۱ هزار و ۵۳خانوار را برای اخذ تسهیلات به بانکهامعرفی کند.

امام جمعه موقت رشت افزود: هزار و ۶۲۷ واحد نیز با عنوان کلی مسکن شهری با کمک دولت در طرح نهضت ملی مسکن توسط این بنیاد در دست اجراست.

وی گفت:همچنین بنیاد مسکن استان طی سه سال گذشته ۵۳۶ کیلومتر مربع آسفالت در مناطق روستایی استان انجام و ۱۵۳ پروژه جوی و جدول در گیلان اجرایی کرده است.

وی تصریح کرد: ۵۳۹ طرح هادی روستایی نیز توسط این نهاد تهیه و بازنگری شد و در مجموع ۱۶ هزار و ۹۸۵ برگ سند برای مردم در مناطق روستایی صادر شده است.

نظر شما