شناسهٔ خبر: 66226225 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد

هیجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران از چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور ۱۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۱۶ تیم و ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی در واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

***/ مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد  (اختصاصی خبرنگار) 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس هیجدهمین دوره از مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت : این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار «یادگیری، آینده درخشان» در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با حضور بیش از ۱۸۰۰ شرکت کننده در قالب ۳۱۶ تیم در ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار شد. 
 
مرتضی موسی خانی افزود: شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت پرداختند.
 
وی تاکید کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ، به مسابقات بین المللی که سه ماه آینده در هلند برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

نظر شما