شناسهٔ خبر: 66225682 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

«وعده صادق» دستاوردهای تاریخی دارد/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد

امیر سرتیپ «حیدری» با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: این عملیات دستاوردهای تاریخی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به عملیات «وعده صادق»، اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان با پیروزی‌های غرورآفرین بار دیگر توانستند لبیک‌گوی امام انقلاب باشند و در این  عملیات، ولایتمداری نیروهای مسلح به منصه ظهور رسید.

وی افزود: عملیات وعده صادق دستاوردهایی تاریخی دارد که به چهار دستاورد آن اشاره خواهم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دستاورد اول عملیات وعده صادق را تحقق آیات قرآن خواند و با اشاره به سوره عنکبوت گفت: این آیه الهی وعده خدا را محقق کرد؛ چون پهپادها و موشک‌های نقطه‌زن نیروهای هوایی از گنبد آهنین عبور کردند و این درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی بود.

امیر حیدری دستاورد دوم این عملیات را  محقق کردن  فرامین امام انقلاب دانست و گفت: رهبر انقلاب در خطبه‌های عید سعید فطر  امسال فرمودند که «رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد» و رزمندگان سپاه اسلام با کمک ارتش جمهوری اسلامی آنها را تنبیه کردند و  این رژیم بداند که  اگر دست از پا خطا کند، این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وقایع شب گذشته در اصفهان هم گفت: اگر اشیای پرنده مشکوک در آسمان کشور  عرض اندام کنند، مورد هدف پدافند هوایی قدرتمند ما قرار خواهند گرفت و بی نصیب هم نخواهند بود؛ هرچند اشیاء دیشب مشکوک بودند، اما پدافند کشورمان با هوشمندی برخورد کرد.

امیر حیدری همچنین با اشاره به فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: نیروی زمینی محوری جمهوری اسلامی ایران توانسته در سال‌های اخیر تغییراتی در ساختار، سازمان، هویت و ماهیت یگان‌های خود ایجاد کند که این تغییرات او را به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع بدل کرده که آماده است به هر تهدیدی در هر زمان و مکان پاسخ کوبنده و قاطع بدهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما