شناسهٔ خبر: 66224689 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از پیگیری جدی پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در استان لرستان، در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد رئیس زاده، در اولین جلسه شورای‌عالی نظام پزشکی در سال جدید، گفت: پیگیری فشرده تعرفه‌های خدمات سلامت، مشکلات قضائی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال، پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در لرستان) و نیز ارتباط با منتخبان مجلس شورای اسلامی، از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می‌توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه‌ها، تصویب آن در نخستین جلسه هیئت دولت در ۵ فروردین و ابلاغ جداول آن در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را حرکتی رو به جلو دانست که نتیجه پیگیری‌های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن توضیح پرونده فوت مرحومه بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

نظر شما