شناسهٔ خبر: 66223769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شکوری: شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از رقبا است

معاون ورزشی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. معاون ورزشی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص وضعیت پرسپولیس باتوجه به تغییر سرمربی و کادرفنی‌اش گفت: پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی کسب کرده بود و به جز یک نایب قهرمانی در لیگ در فصول اخیر همیشه قهرمان شده بود که این مسئله کار را برای جانشین او سخت کرده است. به هرصورت اوسمار شناخت خوبی از پرسپولیس داشت و با توجه به شرایط نفری و پتاسیل بالای فنی که این تیم از آن برخوردار است، به نظرم توانسته است عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.  

وی در خصوص شرایط حال حاضر و آینده پیکان اظهارداشت: حدود ۱۶ ماه در این باشگاه حضور داشتم. با توجه به فسلفه این باشگاه و فعالیت در تمامی رشته‌های ورزشی، کار‌های اداری و مدیریتی در این باشگاه بسیار سنگین بود. سال قبل بودجه کمی در اختیار فوتبال این باشگاه قرار گرفت و این تیم با وجود بودجه ۵۰ میلیاردی، فصل را با حضور در رده یازدهم جدول رده بندی به پایان رساند. در فصل جاری هم بودجه‌ای حدود ۶۰ میلیارد برای این تیم در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط باشگاه‌ها و تیم‌های دیگر، رقابت پیکان در این زمینه سخت است. به هرحال با توجه به حضور مهره‌های مستعد، اتفاقات خوبی در این تیم رقم خورده است. در این تیم ۱۱- ۱۲ بازیکن از رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید در تیم بزرگسالان حضور پیدا کردند که در آینده‌ای نه چندان دور می‌توانند در لیگ و در عرصه‌های ملی خوش بدرخشند.

معاون اسبق باشگاه پرسپولیس با تاکید بر رقابت سرخابی‌ها در هفته‌های اخیر لیگ برتر تصریح کرد: در حال حاضر دو تیم پرسپولیس و استقلال رقابت تنگاتنگی با هم دارند ولی به نظر من با وجود این که پرسپولیس در رده دوم قرار دارد، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. نوع فوتبال و سبک و پتاسیل پرسپولیس در این فصل و در شرایط کنونی به گونه‌ای است که شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

شکوری در پاسخ به این که به مدیریت خودتان در فدراسیون چه نمره‌ای می‌دهید به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در این خصوص بهتر است بقیه به عملکرد فدراسیون نمره بدهند. به هرصورت با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود ما در فدراسیون  تمام تلاش مان را به کار گرفته‌ایم تا در کمیته آموزش برنامه‌های خوب و متنوعی را برگزار کنیم. در سال قبل، ما دوره‌های آموزشی بسیار خوب و متنوعی را در فدراسیون برگزار کردیم که برخی از این دوره‌ها برای اولین بار در ایران برگزار می‌شد. کلاس مربیگری فوتسال سطح ۳ آسیا برای بانوان، کلاس سطح ۳ دروازه‌بانی، کلاس مدرسی بدنسازی که نیاز اصلی و مهمی برای فوتبال ما محسوب می‌شود را برگزار کردیم و در تلاش هستیم در سال جدید کلاس پرولایسنس را برای مربیان جوان حاضر در لیگ برتر را برپا کنیم تا مربیان ما بتوانند از این کلاس خوب بهره‌مند شوند.

 گفت‌وگو از علی شفیعی جم

انتهای پیام/ 

نظر شما