شناسهٔ خبر: 66218796 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو ) یادمان کیومرث صابری فومنی ( گل آقا ) ؛

رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی ( طنز پهلو ) شرکت کنند

دبیرخانه جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو ) اعلام نمود که دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، به نقل از روابط ‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هنرمندان و تولیدکنندگان محتوایی که آثارشان در هیچ رسانه‌‌ی رسمی منتشر نشده است هم می‌توانند در هشتمین جشنواره طنز و رسانه شرکت نمایند .

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره ملی « طنز پهلو » با توجه به رویکرد جدید جشنواره که توجه به آثار چندرسانه‌ای منتشر شده در رسانه‌های شخصی و شبکه‌های اجتماعی است ، زیرساخت‌ها برای شرکت آثار طنز شخصی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند ، فراهم شده است .

 از این رو علاقه‌مندان می‌توانند با اثر طنز خود در بخش‌های مختلف داستان کوتاه طنز ، شعر طنز ، نثر طنز ، طنز چندرسانه‌ای ، کاریکاتور و کارتون شرکت نمایند . برای این کار کافی است اثر خود را در وبلاگ یا کانال یا صفحه شخصی خود منتشر نموده و لینک آن را درون صفحه ثبت اثر جشنواره درج و حتما در بخش نوع منبع و نام منبع ، گزینه « شبکه اجتماعی » انتخاب نمایند .

موضوعات جشنواره شامل انتخابات ، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه ، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران ، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران ، ورزش به ویژه فوتبال ، گرانی خودرو ، مصائب اینترنت ، گرانی خانه و کرایه خانه ، آفت‌های فضای مجازی ( اعتیاد به گوشی ، فود بلاگرها ، بلاگرهای بی‌سواد ، فیک ‌نیوزها و … ) ، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان ، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی ، بروکراسی اداری و آزاد است .

جوایز این جشنواره برای نفرات اول هر بخش ۱۰۰میلیون ریال و تندیس جشنواره ، نفرات دوم هر بخش 70 میلیون ریال و تندیس جشنواره ، نفرات سوم هر بخش 50 میلیون ریال و تندیس جشنواره ، نفرات تقدیری هر بخش 20 میلیون ریال و تندیس جشنواره است .

دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو ) یادمان کیومرث صابری فومنی ( گل آقا ) تأکید نمود آیین پایانی این جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان گیلان ، شهر فومن ( زادگاه گل ‌آقا ) برگزار خواهد شد و علاقمندان ‌می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه به نشانی http://tanz.pressfestival.ir  ارسال نمایند .

 

هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو ) یادمان کیومرث صابری فومنی ( گل آقا )

نظر شما