شناسهٔ خبر: 66218548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار تهران: خدمات دهی به گردشگران در ایام نوروز امسال متفاوت بود

تهران بزرگ - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار تهران با تشریح خدمت رسانی دستگاه های اجرایی در ایام نوروز گفت: خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی امسال متفاوت از سال های قبل بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد قیومی عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خادمین ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران که در سالن کوشک مجموعه گردشگری عباس آباد برگزار شد، افزود: در نوروز ۱۴۰۳ شاهد خدمات رسانی متفاوت تری بودیم چرا که با تشکیل ۱۲ کمیته تخصصی در بخش‌های حمل و نقل، بهداشت و درمان و سایر بخش ها منجر شد و در تمامی بخش ها توانستیم رکورد بزنیم.

وی اظهار کرد: در فرودگاه مهرآباد و راه آهن تهران به لحاظ تعداد مسافران امسال رکورد تاریخی زده شد و در سایر بخش‌ها نیز نسبت به سال گذشته اقدامات متفاوت تری صورت گرفت.

فرماندار تهران: خدمات دهی به گردشگران در ایام نوروز امسال متفاوت بود

معاون استاندار تهران ادامه داد: امسال با تلاش کمیته حمل و نقل و ترافیک میزان تصادفات شهری در تهران ۴۴ درصد کاهش یافت و در سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی، پایانه ها و همچنین اورژانس و هلال احمر و همچنین هواشناسی اقدامات ویژه‌ای صورت گرفت.

دیدنی های تهران را به مردم معرفی کنید

رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: تهران در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های ویژه ای برخوردار است و باید این ظرفیت را به مردم معرفی کرد.

فرماندار تهران: خدمات دهی به گردشگران در ایام نوروز امسال متفاوت بود

مهدی چمران خطاب به اعضای ستاد سفرهای نوروزی پایتخت تاکید کرد: تهران مملو از آثار دیدنی و فاخر است که حتی خود تهرانی ها هم با این اماکن آشنا نیستند و باید این اماکن را به مردم تهران و همچنین مسافران معرفی کرد.

وی ادامه داد: شهرداری تهران امسال تلاش کرد خدمات بهتری را به گردشگران ارایه کند و امسال میزان استقبال مردم از اماکن گردشگری افزایش داشت.

نظر شما