شناسهٔ خبر: 66217948 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

از ابتدای امسال تاکنون عملیاتی شده است؛

تامین ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز در مرکز مبادله

مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، علی سعیدی مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران در رسانه ملی گفت: امروز نرخ ارز در مرکز مبادله برای تامین ارزهای خدماتی به این شرح بود که اسکناس دلار با نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ هزار تومان و دلار در تالار حواله با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. اسکناس یورو نیز ۴۶ هزار و ۳۶۹ هزار تومان و در تالار حواله با نرخ ۴۳ هزار و ۲۶۲ مورد معامله قرار گرفت.

سعیدی در ادامه اظهار کرد: در بازار نیمایی هم نرخ به شکل میانگین ۴۱ هزار تومان بود که بر اساس اطلاعات معاملات روزانه حجم عرضه ۳۶۰ میلیون دلار و حجم معامله ۱۶۷ میلیون دلار بود صنایعی که عمدتا این ارز به آنها تامین شد صنایع حمل و نقل و خودرو، تجهیزات معدنی، منسوجات و... هستند. از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفته شده است.

او در ادامه در رابطه با معاملات شمش و طلا در مرکز مبادله هم گفت: در مجموع ۱۰ حراج سکه طلا ۸۵۰۵۸ قطعه ربع سکه، ۱۷۱۴۹ قطعه نیم سکه و ۱۵۵۳۵ قطعه تمام سکه تامین شده است همچنین در ۱۸ حراج حضوری شمش طلا هم ۲۶۴۱ قطعه شمش معامله شده است.

نظر شما