شناسهٔ خبر: 66217229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس دانشگاه پیام نور کاشان:

عملیات وعده صادق پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی بود

کاشان _ ایرنا _ رییس دانشگاه پیام نور کاشان گفت:عملیات وعده صادق پاسخ قاطع ایران نسبت به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود.

صاحب‌خبر -

دکتر محمد توکلی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده 51 منشور سازمان ملل با هدف تنبیه و بازدارندگی تعرضات این رژیم غاصب بود.

وی اظهار کرد:اگر بخواهیم در مقابل اسرائیل جنایتکار به دلیل اقداماتی که علیه ملت شریف ایران و ترور دانشمندان و مستشاران نظامی ما انجام داده، پاسخ درخوری دهیم،این پاسخ مساوی با حذف رژیم غاصب است و عملیات وعده صادق نشان داد که ایران در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی منفعل نیست و اقدامی اجتناب ناپذیر در مقابل ناکارآمدی و انفعال سازمان ملل متحد بود که نسبت به وحشی گری های رژیم غاصب مماشات می کند و هیچگاه در قبال نفص قوانین بین المللی توسط اسرائیل اقدام شایسته انجام نداده اند.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان بیان کرد:عملیات وعده صادق پیام قدرت جمهوری اسلامی ایران است و نشان می دهد که اگر اراده جمهوری اسلامی و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد بی درنگ در صحنه حاضر شده و به هر رژیمی که نسبت به منافع ما تعدی کند پاسخ داده می شود.

توکلی گفت:پاسخ ایران به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی به همه کسانی که علیه جمهوری اسلامی خیال پردازی کرده و تصور می کنند که قادر به ضربه زدن به ایران اسلامی هستند این پیام را صادر کرد که در محاسبات خود تجدیدنظر کنید چراکه جمهوری اسلامی مقتدر و توانمند است و هرجا منافع و اراده ملت ایران باشد از این منافع کوتاه نمی آید.

وی افزود:پیام عملیات وعده صادق پیام امیدواری به نیروهای مقاومت بود و جوسازی تبلیغاتی رژیم صهیونیستی که در دل کشورها رعب ایجاد کرده بود که کشوری نفوذناپذیر است را از بین برد و پوشالی بودن گنبد آهنین این رژیم را نشان داد،عبور موشک های ایران از لایه های محافظتی اسرائیل معادلات را به نفع نیروهای مقاومت تغییر داد و ثابت کرد اگر اراده ای برای مقابله با تخاصمات رژیم صهیونیستی باشد امکاناتی ازجمله گنبد آهنین هیچ تاثیری در محافظت از این رژیم غاصب ندارد.

نظر شما