شناسهٔ خبر: 66214057 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دقیقی: هدف شمس‌آذر ارائه فوتبال زیبا مقابل استقلال است؛ هیچگاه وقت‌کشی نمی‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین، گفت: می خواهیم همچون سایر دیدارهای این فصل، برابر استقلال نیز فوتبال زیبایی ارائه کنیم و هیچگاه به وقت‌کشی فکر نمی‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین با استقلال، اظهار کرد: بازی سختی برابر استقلال داریم و مباحث تاکتیکی را به خوبی تمرین کرده‌ایم. چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری به دنبال یک بازی زیباست حتما تماشاگران از دیدن آن لذت خواهند برد.

وی افزود: استقلال مهره‌های خوبی دارد و این موضوع کار ما را سخت می‌کند و ما هم به دنبال این هستیم تا بازی زیبا، پرموقعیت و سریعی را برابر استقلال داشته باشیم. در طول این فصل ۵۰ درصد از بازی‌های زیبا متعلق به شمس آذر بود. بازیکنان ما به دنبال این هستند تا خود را بیشتر از قبل به فوتبال ایران معرفی کنند.

سرمربی شمس آذر عنوان کرد: استقلال با بازیکنان بلندقامت زیادی که دارد می‌تواند از آنها در محوطه جریمه حریف استفاده کند. آنها در چند بازی اخیر اینگونه به گل رسیدند و هدف ما هم بازی در زمین حریف است. هرچند امیر شبانی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و تا پایان فصل او به دلیل پارگی صلیبی در کنار ما نخواهد بود. همچنین سجاد بازگیر هم به دلیل آسیب‌دیدگی از میادین دوره شده است.

وی در پاسخ به شایعه جدایی خود از تیم شمس آذر قزوین در پایان فصل، خاطرنشان کرد: در نیم فصل موضوع جدایی من مطرح شد. وقتی مربی با تیمی قرارداد می‌بندد باید تمامی نقل و انتقالاتش زیر نظر مالک و مدیرعامل باشد. در آن زمان در فضای مجازی نوشتم که در فوتبال به اعتبار رسیده‌ایم اما برای رسیدن به افتخار نیازمند به همراهی و بودجه بیشتری است، اما استان قزوین شرایط کسب سهمیه و قهرمانی را ندارد.

دقیقی ادامه داد: وقتی چند بازیکن را فروختیم من هم برگشتم. هرچند با وجود آنکه یکی از بهترین تیم‌های ایران بودیم، مقداری از اعتبار ما خدشه‌دار شد. تیمی که با امتیاز منفی لیگ را شروع کرد در جدول واقعی در رده ششم است. من پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارم اما تمام هدفم روی بازی‌های پایانی لیگ است تا دوباره خدشه‌ای به تیمم وارد نشود.

وی یادآور شد: از مربیان تیم ملی خواهش می‌کنم نگاه ویژه‌ای‌تری به تیم ما داشته باشند. احترام ویژه‌ای برای امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم ملی قائل هستم.

ویافزود: قطعاً می‌شود با نگاه بهتر، امتیازهای کسر شده به شمس آذر برگردد. تیمی که چاره‌ای ندارد که روی داشته‌هایش کار کند، شمس آذر است. ما سعی کردیم به بازیکنان جوان اعتماد لازم را داشته باشیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم.

سرمربی شمس آذر قزوین گفت: شاید ما شکست بخوریم، چون تیم حریف باتجربه و بزرگ است. در هر بازی کمترین وقت اضافه را داشتیم، چون دنبال زمین خوردن و وقت‌کشی نبودیم. شاید فردا دو سه گل بخوریم، چون حریف تیم بزرگی است و قیمت یک بازیکنش اندازه کل بودجه ماست.

دقیقی درباره اینکه در یکی از مصاحبه‌هایش به نوعی علاقه خود به باشگاه استقلال را مطرح کرده بود، گفت: کلا به کشورم علاقه‌مندم و تمام باشگاه‌های آن را هم دوست دارم. یادم نمی‌آید که چنین مصاحبه‌ای کرده باشم. استقلال و پرسپولیس مانند سپاهان و تراکتور باشگاه‌های بزرگی هستند. کار ما حرفه‌ای است و نگاهم فقط به فوتبال ایران نیست.

سرمربی شمس‌آذر در مورد بازی دادن به بازیکنان جوان، عنوان کرد: دوست داریم نفرات بهتر و تیمی قوی‌تر داشته باشیم. دوست دارم بازیکنان قوی‌تری داشته باشم و تیم باید آنها را پرورش بدهد و به این افتخار می‌کنیم. سعی کردیم از بضاعتمان استفاده کنیم که خداراشکر موفق بوده‌ایم.

دقیقی در مورد مطرح شدن نامش به عنوان گزینه هدایت تراکتور هم گفت: اسم نمی‌برم ولی این تیم‌ها بزرگ هستند. بهترین سال‌های زندگی‌ام را در تبریز زندگی کردم و علاقه زیادی به مردم آذربایجان دارم و برای تیم تراکتور آرزوی موفقیت دارم که اولین قهرمانی آنها شاید با گل‌های من رقم خورد ولی تمرکزم روی کار خودمان است و کار حرفه‌ای می‌کنم.

وی در خصوص اینکه استقلال طی هفته‌های اخیر حتی برابر تعریف‌ها از کادر فنی این تیم بیانیه صادر می‌کند، گفت: کاری نداریم. دوستان سوال پرسیدند که جواد نکونام فردا محروم است و نظرمان چیست که گفتم از مفاخر فوتبال ما هستند. برای من بودن و نبودن ایشان روی نیمکت مهم نیست، کار خودمان را می‌کنیم و به تیم های دیگر کاری نداریم. اگر دوست دارند بیانیه بدهند و اگر دوست ندارند، ندهند. برای ما قابل احترام هستند و فوتبال ایران با تیم‌های بزرگ باید به دنیا معرفی شود تا پله پله شرایط ایده آل شود.

نظر شما