شناسهٔ خبر: 66213892 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

محسن محمدی‌پناه بیان کرد:

افزایش گرایش هیئات‌ به مباحث قرآنی و ارتباط با مجامع قرآنی

مداح و ستایشگر اهل بیت‌(ع) با اشاره به فعالیت‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان و اثرگذاری آن در گسترش فعالیت‌های قرآنی گفت: در سال‌های اخیر گرایش هیئت‌ها به بحث قرآن زیاد شده و ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است.

صاحب‌خبر -

محسن محمدی‌پناه، مداح و ستایشگر اهل بیت‌(ع) در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان حول برنامه‌های قرآنی و طرح زندگی با آیه‌ها گفت: در ماه مبارک رمضان پیگیر برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان هیئات و تشکل‌های دینی در قالب طرح «زندگی با آیه‌ها» بودیم. هیئت‌ها دو جریان هستند، یک بخش تشیکلات و برنامه‌های هیئت است و دیگری افراد منتسب به هیئت که از فضای قرآنی آن استفاده می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه ما در هیئت انصارالولایه یزد در شب‌های ماه رمضان و به خصوص شب‌های قدر همراه با حضور قاری استانی، کرسی‌های تلاوت قرآن به صورت تدبرمحور را برگزار می‌کردیم، گفت: به نظر بنده در سال‌های اخیر گرایش هیئت‌ها به بحث قرآن افزایش یافته شده و ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است.

این مداح اهل بیت‌(ع) به برنامه تلویزیونی محفل که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی تولید شد، اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد تیم فکری خوبی وارد این عرصه شدند و اولین‌بار است که این سطح گسترده از مردم وارد عرصه قرآنی و مدح اهل بیت‌(ع) می‌شوند. از ابتکارات نوآورانه تیم محفل، این بود که برنامه را همگام و با مشارکت مردم تولید کنند و جلو ببرند. 

وی با بیان اینکه رویداد تجمع قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار آبرومند و شایسته‌ای بود، تصریح کرد: مسئولان کنونی سازمان تبلیغات اسلامی بعد از حضور حجت‌الاسلام قمی، متفاوت از سال‌های گذشته هستند. این برداشت من دو حالت دارد یا اینکه تیم تغییر کرده و یا ایده‌ها به‌روز شده‌اند. ماه رمضان امسال سازمان تبلیغات اسلامی و به خصوص سازمان هیئات و تشکل‌های دینی در امور قرآنی بسیار فعال و پویا پای کار آمد.

انتهای پیام

نظر شما