شناسهٔ خبر: 66213613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

برگزاری اختتامیه فوتسال جام رمضان در امور ورزش فولاد مبارکه اصفهان | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در امور ورزش فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان - دومین دوره از رقابت‌های فوتسال جام رمضان با حضور ۲۲ تیم از نواحی مختلف و پیمانکاران فولاد مبارکه، در قالب ۴ گروه زیر نظر امور ورزش شرکت در محل سالن ورزشی چند منظوره مجموعه فردوس و با هدف ایجاد انگیزه شغلی و افزایش روحیه‌ی ورزشی و رقابتی برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها پس از انجام بازی‌های مهیج و جذاب تیمهای پیمانکاران الف، ترابری و فولاد سفید دشت موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

تیم ورق خودرو به عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.

مراسم اختتامیه این دوره از رقاب‌ها با حضور علیرضا کاظمی معاون سرمایه های انسانی و سازماندهی، نظام‌زاده مشاور مدیرعامل شرکت و جمعی از مدیران و مسئولین برگزار شد.

مجتبی لطفی رئیس امور ورزش فولاد مبارکه با تاکید بر مشارکت فعال پرسنل در فعالیت های ورزشی اظهار کرد: دومین دوره از رقابت‌های جام رمضان با حضور پرشور تیم‌های شرکت کننده برگزار شد و در سال جاری تلاش بر برگزاری حداکثری چنین مسابقاتی داریم.

وی افزود: سال جاری با حمایت‌های مدیرعامل شرکت شاهد افتتاح سالن ورزشی چند منظوره با حضور بیش از ۵ هزار ورزشکارخواهیم بود و امیدواریم همانند سال‌های گذشته این مسابقات در داخل شرکت با حضور ۶۰ تیم فوتسال از نواحی مختلف در سالن ورزشی چند منظوره جدید برگزار شود.

لطفی خاطر نشان کرد: نفرات منتخب این مسابقات به تیم های صنعت دعوت و به مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی اعزام می‌شوند.

نظر شما