شناسهٔ خبر: 66213438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسترهای لازم برای حضور جوانان در مساجد فراهم شود

بهارستان - ایرنا - امام جمعه بهارستان گفت: مسجد یکی از پایگاه های فرهنگی و مذهبی جامعه است و باید بستر های لازم برای حضور جوانان در مساجد فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام علی عالمی مسئول کانون های مساجد استان تهران روز پنجشنبه با حجت الاسلام محمد موسوی امام جمعه بهارستان دیدار و پیرامون نحوه فعالیت و نقش کانون های فرهنگی در برنامه های فرهنگی و حضور نسل جوان در مساجد گفت گو کردند.

حجت‌الاسلام موسوی در این دیدار گفت: کانون های فرهنگی هنری، بستری مناسب برای حضور جوانان و نوجوانان در برنامه های مسجد و ارتباط مستمر با مسجد و زمینه نقش آفرینی در عرصه های متعدد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی ادامه داد: باید در راستای برنامه های فرهنگی و قرآنی، نقش مساجد را پررنگ تر کنیم و بستر حضور جوانان و آینده سازان کشور را بیش از پیش فراهم کنیم.

امام جمعه بهارستان افزود: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید با بصیرت افزایی و آگاه سازی مناسب جوانان و نسل آینده را به سمت مساجد و حضور فعال در برنامه های فرهنگی و مذهبی سوق دهیم.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

نظر شما