شناسهٔ خبر: 66212961 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رسانه صهیونیست: هیچ کشوری نمی‌تواند همچون ایران چنین حمله بالستیک بزرگی انجام دهد

مریم مینایی

یک رسانه عبری‌زبان حمله ایران در مقایسه با حمله رژیم صهیونیستی را بسیار «بزرگتر» ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که به اندازه ایران چنین حمله بزرگی را با موشک‌های بالستیک انجام دهد. این حمله بزرگتر از حمله اسرائیل بوده است.

این شبکه عبری زبان افزود: فرضیه سابق درباره ایران که می‌گفت این کشور به سیاست صبر راهبردی تکیه دارد، تغییر یافته و به همین خاطر رژیم صهیونیستی باید قدم‌هایی حساب‌شده بردارد.  

سایر رسانه‌های عبری‌زبان نیز رژیم صهیونیستی «را یک بازیگر بد شطرنج و پر از اعتماد به نفس توصیف کردند که چند قدم به جلو بر می‌دارد و هر قدمش از قدم قبلی بدتر است».

نیروی هوا فضای سپاه در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایران در سوریه، 300 فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که این حملات علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

در همین راستا، رسانه‌های عبری‌زبان فاش کردند که تلاش رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران ۱.۳ میلیارد دلار هزینه روی دست صهیونیست‌ها گذاشته است.

انتهای پیام

نظر شما