شناسهٔ خبر: 66212519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف ۷ دستگاه خودرو و کشف انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بدری اظهار کرد: در اجرای طرح یک هفته‌ای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالای قاچاق با چهار دستگاه خودرو وانت‌بار شوتی، دو دستگاه اتوبوس مسافربری (ناوگان حمل و نقل عمومی) و یک دستگاه کامیون، برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی از این خودروها در مجموع مقدار ۲۰۰۰ لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه از نوع نفت سفید، ۳۵۰۰ کیلوگرم لاشه مرغ فاقد مجوز دامپزشکی، ۱۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا، ۲۹ ست روتختی، ۷۵ جفت کفش کتانی و ۶۸۰ ثوب روسری، ۱۹۶۸ تکه انواع ظروف بلوری، ۲۱۷ قوطی آبجو بدون الکل، ۳۰۸ عدد شامپو، ۳۶۴ عدد انواع مواد شوینده و ۶ کیلوگرم شکلات خارجی و قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را  ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و تحت رسیدگی است.

انتهای پیام

نظر شما