شناسهٔ خبر: 66212087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هاشمی‌نسب: امیدوارم قانون جدیدی اجرا نکنند تا تیم دیگری جای ما را در صدر بگیرد!

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: قانون فوتبال ایران هر روز عوض می‌شود و امیدوارم اکنون مورد جدیدی را مطرح نکنند تا تیم دیگری جای ما را در صدر جدول بگیرد!

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل محرومیت اجازه حضور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین را نداشت و به همین دلیل مهدی هاشمی‌نسب به جای وی پاسخگوی خبرنگاران بود.

هاشمی‌نسب در این نشست، گفت:‌ قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند یکی از برنامه‌های تلویزیونی داشته باشم که طبق گفته ایشان صلاحدید این را ندارم در نشست خبری شرکت کنم. در جایگاه خود از حق تیم‌ها دفاع کنید و لازم نیست تشخیص دهید هاشمی‌نسب شایستگی دارد یا نه!

وی افزود: روزی که قرار است قانون را علیه تیم ما تغییر دهند، آن وقت از تیم ما دفاع کنید. شما دوست من هستید و به حق و شایسته روی آن صندلی نشسته‌اید و یکی دلایل نشستن‌ روی آن صندلی، توانمندی بوده است، اما ممنون می‌شوم در مورد استقلال اظهار نظر نکنید.

هاشمی‌نسب در خصوص دیدار تیمش برابر شمس‌آذر، بیان کرد: شمس آذر سال اول حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و عملکرد خوبی تا اینجای فصل داشته است. تیم جوانی هستند که در بازی رفت، دو امتیاز را مقابل آنان از دست دادیم و می‌دانیم فردا بازی سختی داریم.

مربی استقلال توضیح داد: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و باید با برتری در این بازی، صدرنشین بمانیم. اگر قانون وسط فصل عوض نشود و تیم دیگری نیاید صدر جدول را از ما بگیرد، چراکه هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که به‌نظر می‌رسد با تصور اجرای قانون گل‌زده در خانه حریف در صورت برابری امتیازات، در بازی برگشت مقابل پرسپولیس تا این حد تدافعی بازی کردید، بیان کرد: چنین چیزی نبود، چراکه در هفته پنجم با پرسپولیس بازی کردیم. اصلا فرض کنیم با این تصور بازی کردیم، پس از آن ۱۰ بازی دیگر وجود دارد. آیا کسی می‌تواند ۱۰ بازی آینده را پیش‌بینی کند که تیم‌ها امتیازهای‌شان در پایان مساوی شود؟

تیم فوتبال استقلال که با ۵۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است، از ساعت ۱۸ فردا جمعه در ورزشگاه آزادی پذیرای شمس‌آذر خواهد بود. این دیدار در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

نظر شما