شناسهٔ خبر: 66211469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی

شهرکرد- مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت از سوی بسیجیان جامعه پزشکی استان همزمان با ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم کبیری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار داشت: در مدت ایام تعطیلات عید نوروز، بیش از ۵۴ تیم تخصصی، بهداشتی درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون، در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ و روز جهانی قدس بصورت جهادی خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: با فعالیت این تیم‌ها، ۲ هزار و ۳۷۲ خدمت در قرارگاه نوروزی و ۳ هزار و ۵۱۸ خدمت در روز جهانی قدس به مردم و مسافران ارائه شد.

کاظمی ادامه داد: این خدمات رایگان شامل بیش از ۷۸۰ مورد آموزش‌های فرهنگی (فرزند آوری و جوانی جمعیت و …)، ۴۳۳ نفر غربالگری فشار خون، ۲۰۶ مورد آموزش‌های بهداشتی، ۲۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص داخلی، ۳۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص اطفال، ۲۱ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص زنان و ۱۹۰ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک عمومی، ۱۷۲ نفر ارائه داروی رایگان و… بود.

وی افزود: بسیجیان جامعه پزشکی استان علاوه بر حضور در مناطق صعب العبور و دوردست استان و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، با شرکت در راهپیمایی و تجمعات حمایت از جبهه مقاومت علیه جنایات اسرائیل همواره پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نظر شما