شناسهٔ خبر: 66209166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بیش از ۳هزار بسته فرهنگی توسط جهادگران قمی در اندیکا توزیع شد

در اردوی جهادی پزشکی و فرهنگی جهادگران استان قم، بیش از ۳هزار بسته فرهنگی توسط این جهادگران در میان مردم شهرستان اندیکا توزیع گردید.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول فرهنگی قرارگاه جهادی شهدای اندیکا گفت: در فروردین ماه جهادگران بسیجی قمی در قالب اردوی جهادی پزشکی، دندانپزشکی، تربیتی و آموزشی در شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف به فعالیت پرداختند که در این اردو بیش از سه هزار بسته فرهنگی توزیع شد.
خانم فرمهینی افزود: هزار بسته تبرکی شامل نمک متبرک حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، مهر، تسبیح و شکلات و ۳۰۰ بسته فرهنگی اهدایی مسجد مقدس جمکران در روستاهای اطراف و عشایر اندیکا توزیع گردید.
وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع این بسته های فرهنگی هدفمند بوده است، ادامه داد: دو هزار محصول فرهنگی برای کودکان و نوجوانان با موضوع نماز، اهل بیت، مهدویت، حجاب و سردار سلیمانی شامل پرچم‌ مخمل مهدوی، پیکسل، فرفره، منچ. مارپله، پازل، جاکلیدی، دفتر نقاشی، روسری، گیره روسری، گیفت تسبیح، مهر و تسبیح ، انگشتر و کش سر در قالب انجام بازی های فکری _ مذهبی با کودکان در بخش های مختلف شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف توزیع گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما