شناسهٔ خبر: 66208821 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس جمهور وارد سمنان شد

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد سمنان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  هواپیمای حامل رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت دقایقی پیش در فرودگاه سمنان به زمین نشست .

<div id="video-display-embed-code_11017767"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4209012/11017767?width=600&height=350"></script></div>

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان از رئیس جمهور استقبال کردند .

دیدار با مردم در سمنان و شاهرود ، حضور در  جشن احیای   ۲۰۱ واحد راکد صنعتی  با ایجاد دو هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال  ، افتتاح پروژه نیروگاه سیبل ترکیبی،  جلسه شورای اداری و  جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت از برنامه های سفر یک روزه آیت الله رئیسی به استان سمنان است .

 از ۱۴۵ مصوبه دور اول سفررییس جمهور ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بود که با اعتبار ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان شامل هفت هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی اجرایی شده است.

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه سمنان با مادر شهیدان مجید و محمود شحنه دیدار و گفت و گو کرد .

رئیس جمهور وارد سمنان شد

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سخنرانی ابتدایی خود ضمن ادای احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان گفت : سمنان استان مردمان متدین و معروف به دین مداری و علم و دانش است .

وی با اشاره به ظرفیت های نیروی انسانی فرهیخته و دانشمند در استان سمنان گفت : این استان دارای ظرفیت های صنعتی ، معدنی ، گردشگری و کشاورزی است .

وی با اشاره به اجرای مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان سمنان گفت : گام های خوبی در ساخت مسکن  و اجرای طرح نهضت ملی مسکن و فعال کردن کارخانه ها و کارگاه های نیمه تعطیل و ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان برداشته شده است .

وی توجه به مساله آب در استان سمنان را یادآور شد و گفت : در این بخش برای برخی شهرستان ها طرح های خوبی انجام شده و در برخی شهرستان ها کارهایی در دست اجراست که دذر این سفر پیگیری می شود .

وی با قدردانی از تلاشهای جهادی مسئولان و مدیران استان سمنان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ، به دیدار خود با برخی شهروندان در سمنان و شاهرود اشاره و از مردم شهرستان های دیگر بابت اینکه ذدیدار حضوری میسر نیست عذرخواهی  کرد.

<div id="video-display-embed-code_11017013"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4209012/11017013?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما