شناسهٔ خبر: 66206845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توطئه هدفمند دشمن برای شیوع اعتیاد؛ اقدامات پیشگیرانه در دستور کار باشد

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، کشف مخدرهای جدید و خطرناک‌ با عوارض شدیدتر و قیمت پایین‌تر را نشانه توطئه و برنامه هدفمند دشمنان دانست و گفت: اطلاع‌رسانی، تبیین و آگاه‌سازی جامعه به‌خصوص جوانان و نوجوانان باید در دستور کار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید علی مهاجر چهارشنبه‌شب در نخستین جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان گلستان اظهار کرد: گسترش مواد مخدر و شیوع اعتیاد، یکی از عرصه‌های نبرد غیر مستقیم دشمنان با ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: حمله و هجوم غیرمستقیم دشمن در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی در قالب جنگ نرم به مراتب سخت‌تر بوده که در آن جامعه، خانواده‌ها و جوانان ما را هدف گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دشمن گسترش مواد مخدر و شیوع اعتیاد در جامعه است، یادآور شد: این مساله طی سال‌های اخیر در دستور کار دشمنان قرار دارد و در این راه شهدای بسیاری را نیز فدا کردیم لذا باید در این نبرد نیز هوشیارانه و هماهنگ عمل کنیم.

مهاجر با بیان اینکه طرح‌های خوب و ارزشمند از جمله یاری‌گران روستا و جشنواره‌های متعدد دیگری در استان اجرا شده است، یادآور شد: اجرای این برنامه‌ها برای سال‌جاری نیز برنامه‌ریزی شده اما باید به تولید محتوا به‌ویژه در فضای مجازی و اثرگذاری آن‌ها بیشتر توجه شود.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به خوبی توانسته در عرصه مبارزه، از توان تشکل‌های مردمی استفاده کند که جای تشکر دارد، در حوزه پیشگیری نیز باید با رویکرد اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی، از توان تشکل‌های مردمی بهره‌مند شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اعضای شورا و کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان گلستان خواست؛ برنامه‌های خود را با نگاه مردمی‌سازی، طراحی و در شورا مطرح کنند تا از توان و فکر سایر اعضا برای اجرای کیفی و اثرگذاری بیشتر این برنامه‌ها استفاده شود.

مهاجر همچنین موفقیت سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به معنای حمله به خاک کشورمان بود که در جواب این جسارت، غیورمردان ایران اسلامی در سپاه پاسداران نیز مستقیم پاسخ سختی به او دادند که موجب افتخار ملی و سرافرازی ایران اسلامی و خاری دشمنان شد.

نظر شما