شناسهٔ خبر: 66204613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز در اولویت است

المیرا عسگری زاده

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و مهارت‌آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

صاحب‌خبر -

صادق ستاری فرد، ۲۹ فروردین ماه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه که در سالن جلسات دبستان نیلوفر ارومیه برگزار شد به اولویت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وی با بیان اینکه برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، افزود: برنامه‌های مختلف در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

ستاری فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه بار اصلی نهاد تعلیم و تربیت بر دوش فرهنگیان است، گفت: فرهنگیان همواره در خط مقدم تعلیم و تربیت در تلاش مجاهدانه هستند و مدیران مدارس تکیه گاه نظام حکمرانی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما