شناسهٔ خبر: 66204261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان

همزمان با روز ارتش، مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح در جوار قبور شهدای آرمیده در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش، تسلیحات و سامانه‌های پدافندی نیروی پدافندهوایی و تجهیزات نظامی در جایگاه رژه رفتند.

 در این مراسم آخرین دستاورد‌های یگان‌های مختلف نظامی استان اصفهان به نمایش گذاشته  شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: به همه نیروهای مسلح کشور باید افتخار کرد چرا که عاشقانه به کشور و نظام خدمت می کنند

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد : ارتش سعی کند همواره حافظ انقلاب و کشور باشد.

امام جمعه اصفهان به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه اشاره کرد و گفت : دشمن از حد خود تجاوز کرد و باید تنبیه می شد .

آیت‌الله طباطبایی افزود: ضربه ای که کشورمان به رژیم صهیونیستی وارد کرد کمتر از عملیات طوفان الاقصی نبود و خودشان هنوز باورشان نمی شود .

امام جمعه اصفهان گفت: پاسخی که داده شد به حدی بود بود که تحولی در دنیا بوجود آوردو رژیم صهیونیستی فهمید که ایزان کشوری قدرتمند مسلمان با ارتش و سپاه است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به موفقیت عملیات وعده صادق، اقتدار و قاطعیت نیرو‌های جمهوری اسلامی را ستودنی برشمرد وگفت: نیرو‌های مسلح که فرزندان غیور ایران اسلامی هستند لحظه‌ای در برابر زورگویان و استعمارگران درنگ نخواهند کرد و پاسخگوی هر گونه تعرض و سوء نیت دشمنان خواهند بود.

امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن دوست، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ سخت نمی‌توانند در برابر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی که در رکاب ولایت و جان فدای مردم هستند، قد علم کند.

او گفت: هم‌رزمان ما در نیرو‌های مسلح مایه دلگرمی مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی هستند.

نظر شما