شناسهٔ خبر: 66203483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه:

عملیات وعده صادق لطف خداوند بود که شامل حال نیروهای مسلح ما شد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه معاونان این نهاد، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس این سازمان دیدار کرد.

وی ضمن تبریک سالروز ارتش به مسئولان و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، از اقدامات اثرگذار این سازمان در حوزه های مختلف تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش گفت: امید است که ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مسیر سنگرنشینی دفاع از کشور و آرمان های انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) روز به روز ثابت قدم تر و محکم تر به‌پیش رود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه انسان ها همواره باید شاکر خداوند باشند، گفت: نعمت هدایت دینی، انقلاب اسلامی و نعمت فرماندهی کل قوا که ولی خداوند است، حقیقتا نیازمند شکر است؛ همچنین حضور در ارتش و سپاه نیز جای شکر دارد.

وی با اشاره به وجه مشترک نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: انجام امور مربوط به دین افزایی، بصیرت افزایی و اقامه دین خدا بر عهده ما قرار گرفته است و این موضوع شکر مضاعف می خواهد؛ چراکه بزرگ ترین خدمت به مردم، خدمت هدایت آنان در مسیر خداوند است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اجرای موفقیت آمیز عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: پیروزی که جبهه انقلاب اسلامی و مجموعه نیروهای مسلح در برابر جبهه استکبار بدست آوردند، نیازمند شکر است؛ چراکه این لطف خداوند بود که شامل حال نیروهای مسلح ما شد تا نتایج عملیات وعده صادق پر برکت و اثر بخش تر شود

انتهای پیام/

نظر شما