شناسهٔ خبر: 66203360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

به همت کانون هنر؛

نمایشگاه طوفان‌الاحرار در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد از برپایی نمایشگاه هنری طوفان‌الاحرار خبر داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، دکتر جواد عبدی درباره نمایشگاه طوفان‌الاحرار اظهار کرد: این نمایشگاه، مجموعه آثار خوشنویسی در خط‌های مختلف و نقاشی است که به همت کانون هنر این دانشگاه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه انسانی هر مسلمانی است بیان کرد: هر یک از ما و با هر شیوه و سبکی می‌توانیم صدای مظلومیت مردم ستم دیده غزه باشیم که دانشجویان کانون هنر، زبان هنر را برای نشان دادن حمایت خود از طوفان‌الاقصی، انتخاب کرده‌اند.

به گفته معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، نمایشگاه طوفان‌الاحرار از شنبه ۲۵ فروردین بازگشایی شده و تا چهارشنبه ۲۹ فروردین ادامه دارد و برای بازدید عموم فعال است.

از طوفان‌الاحرار تا وعده صادق

زهرا معماریانی، دبیر کانون هنر دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد درباره نمایشگاه طوفان‌الاحرار گفت: جمعی از دانشگاهیان هنرمند در شاخه خوشنویسی و نقاشی با خلق آثاری با موضوع طوفان‌الاحرار، پشتیبانی خود را از طوفان‌الاقصی اعلام کرده و هم‌نوا با طوفان‌الاحرار از وعده صادق ابراز خرسندی کردند.

معماریانی افزود: آثار خوشنویسی که با شرکت مریم ریحانی، شادی ریحانی، امین فیروزبخت، رامین فیروزبخت و زهرا معماریانی در نمایشگاه قرار دارند در سبک‌های نستعلیق، ثلث و نقاشی هستند که هریک به تنهایی تیری است بر قلب صهیونیست.

به گزارش کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، نمایشگاه هنری طوفان‌الاحرار در محل، خانه فرهنگ و هنر این دانشگاه و به مدت یک هفته برپا شده است.

نمایشگاه طوفان‌الاحرار در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

برچسب‌ها:

نظر شما