شناسهٔ خبر: 66202149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار قزوین:

رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران

استاندار قزوین گفت: ناترازی انرژی به ویژه برق یکی از مشکلات و مطالبات جدی تولیدکنندگان است که قرار شد در نشست انجمن‌های صنعتی و تولیدی این موضوع مورد تدبیر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین امروز در نشست با انجمن کارفرمایی صنایع کانی غیر فلزی استان قزوین اظهار داشت: حوزه کانی یکی از بخش‌های پر رغبت و مزیت دار برای استان است و باید در اولویت حمایت بخش‌های حاکمیتی قرار گیرد.

وی افزود: در راستای به حداقل رساندن مشکلات این واحد‌ها از مدیران این شرکت‌ها انتظار می‌رود مشکلات خود را مطرح کنند و نگذارند این مشکلات مزمن شود.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی به ویژه برق یکی از مشکلات و مطالبات جدی تولیدکنندگان است که قرار شد در جلسه‌ای به ریاست معاون اقتصادی استاندار با انجمن‌های صنعتی و تولیدی این موضوع مورد تدبیر قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: سرمایه گذاری در تولید برق هم یکی از موضوعات راهگشا در این حوزه است و شرکت‌ها در این زمینه هم می‌توانند ورود کنند و از ظرفیت‌هایی مثل مزایای شهرک انرژی خورشیدی بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تولید اظهار داشت: یکی از شقوق مشارکت مردم در تولید، بهینه سازی مصرف انرژی از سوی مردم و به طبع آن قطع نشدن برق واحد‌های تولیدی و افزایش تولید است که بسیار موثر است و امیدواریم مردم استان در این زمینه نهایت همکاری را به خصوص در ایام پیک مصرف برق داشته باشند.

نظر شما