شناسهٔ خبر: 66201870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح ۳۰۴ واحدی نهضت ملی مسکن فاز ۶ پرند در ایستگاه پایانی

رباط کریم - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران پرند از اتمام عملیات عمرانی طرح ۳۰۴ واحدی نهضت ملی مسکن در فاز ۶ پرند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آرش صیادی روز چهارشنبه در جمع متقاضیان نهضت ملی مسکن با اشاره به اتمام عملیات عمرانی طرح ۳۰۴ واحدی ایلیا سازه پارت با ۱۹ بلوک در فاز ۶ پرند، اظهار داشت: از مجموع ۳۳ هزار ۵۰۰ واحد مسکونی شهر پرند که در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع شده بنابر تاریخ قرارداد اولین نسل پروژه های نهضت ملی پرند در دولت جدید به شرط تامین زیرساخت‌ها آماده بهره‌برداری است و با تامین زیرساخت ها ظرف ۲ ماه آینده تحویل مردم خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری شرکت عمران و استانداری برای تامین زیرساخت ها افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد دارد و پس از نصب انشعابات ( آب و برق و گاز)، محوطه سازی پروژه انجام و مرحله تحویل واحدهای مسکونی آغاز خواهد شد.

صیادی با اشاره به احداث ۳۳ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در پرند گفت: چهار هزار واحد مسکونی به شرط تامین زیرساخت ها طی ماه‌های آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند خاطر نشان کرد: متقاضیان خوش حساب نهضت ملی مسکن از واحدهای تکمیل شده خود بازدید کردند و بازدید سایر متقاضیان خوش حساب در دستور کار قرار دارد و سایر متقاضیان نیز از روند احداث واحد مسکونی خود مطلع خواهند شد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

شهر جدید پرند در ۳۰ کیلومتری جنوب‌ غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واقع شده است و روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر بین تهران و پرند تردد می‌کنند.

نظر شما