شناسهٔ خبر: 66201608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علوم پزشکی تبریز به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در آغاز سفر کاری دو روزه خود به آذربایجان شرقی در دیدار با استاندار این استان گفت: امسال ۹ تا ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به این تعداد افزوده می‌شود. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در آغاز سفر کاری دو روزه خود به آذربایجان شرقی در دیدار با استاندار این استان گفت: امسال ۹ تا ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به این تعداد افزوده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بهروز رحیمی در جریان سفر دو روزه خود به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با دکتر مالک رحمتی به بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی استان در حوزه بهداشت و درمان پرداخت. وی گفت: در این مدت ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.
بهروز رحیمی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب ۲۶ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است ومردم بعدا متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام

نظر شما