شناسهٔ خبر: 66201405 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چگونه به‌راحتی بلیط هواپیما را از سفرمارکت بخریم؟

سفر مارکت یک مارکت پِلِیس یا بازار آنلاین خدمات سفر است که وب‌سایت‌های فروش اقلام سفر، محصولاتشان را در سفرمارکت به مشتریان عرضه می‌کنند.در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید از یکی از معتبرترین مارکت پِلِیس­های خدمات سفر خرید کنید.

صاحب‌خبر -

آیا چند وقتی است که فشارهای کاری، استرس زیادی را به شما وارد می‌کند و دلتان یک سفر آرامشبخش میخواهد؟ آیا می‌خواهید از فضای شلوغ زندگی شهرنشینی دور شوید و به یک شهر دیگر با طبیعت زیبا و جذاب بروید؟ آیا به دنبال زمانی برای گذراندن اوقات فراغت خود در کنار دوستان یا خانواده‌تان می‌گردید؟

رسیدن به این خواسته ها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است؛ به شرط آنکه بدانید بر اساس بودجه، زمان و علاقه‌ای که دارید کدام بلیط هواپیما را انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید از یکی از معتبرترین مارکت پِلِیسهای خدمات سفر خرید کنید.

چرا از سفرمارکت خرید کنیم؟

سفر مارکت یک مارکت پِلِیس یا بازار آنلاین خدمات سفر است که وب‌سایت‌های فروش اقلام سفر، محصولاتشان را در سفرمارکت به مشتریان عرضه می‌کنند. محصولات ارائه‌شده در سفر مارکت شامل موارد زیر می‌شود:

  • بلیط هواپیما
  • بلیت قطار
  • هتل
  • تور گردشگری
  • ویلا و اقامتگاه

موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت با دریافت اطلاعات اولیه شما در میان ۴۵ وب‌سایت مختلف می‌گردد و نتایج جستجو را در قالب یک لیست، در یک صفحه به شما نشان می‌دهد. در نتیجه می‌توانید در کمترین زمان ممکن قیمت و امکانات هر بلیت را با یکدیگر مقایسه کنید.

با استفاده از بخش تقویم قیمتی سفرمارکت می‌توانید قیمت بلیط هواپیما را در یک هفته الی یک ماه آینده مشاهده کنید و روزهایی را که قیمت بلیط مورد نظرتان کاهش پیدا می‌کند را به عنوان روز سفرتان انتخاب کنید.

سفرمارکت دارای مجوزهای مربوطه از ارگان‌های دولتی است. این مجوزها شامل نماد اعتماد الکترونیک، مجوز صادره از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و همچنین مجوز کشوری کسب‌وکار مجازی میشود.

وب‌سایت‌هایی که محصولات سفرشان در سفر مارکت به نمایش درمی‌آید، جزء معتبرترین وب‌سایت‌های فروش اقلام سفر هستند.

اگر سؤال یا مشکلی در هنگام پیدا کردن بلیط مورد نظرتان در سفر مارکت داشتید، می‌توانید از پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته سفرمارکت استفاده کنید.

از بخش فیلترها می‌توانید نتایج جستجو را محدود به میزان بودجه، زمان و علایقتان کنید. به طور مثال اگر به ایرلاین خاصی علاقه دارید یا کلاس پروازی خاصی را می‌پسندید یا می‌خواهید ساعت شروع پروازتان را خودتان انتخاب کنید، می‌توانید از گزینههای بخش فیلترها تغییرات خود را اعمال کنید.

در نتیجه با استفاده از سفر مارکت می‌توانید در کمترین زمان ممکن، مناسب‌ترین بلیط هواپیما را متناسب با علاقه، بودجه و نیازتان انتخاب و خریداری کنید.

مراحل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

برای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت در ابتدا لازم است که آدرس آن را به نشانی safarmarket.com در نوار ابزار بالای مرورگر خود تایپ کنید تا وارد صفحه اصلی آن شوید.

1. برای خرید بلیط، از سمت راست صفحه بر روی گزینه «بلیط هواپیما» کلیک کنید.

2. در صفحه جدید باید مشخصات اولیه خود را که شامل شهر مبدأ، شهر مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت، تعداد مسافرین و کلاس پروازی می‌شود وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه «جستجوی بلیط» کلیک کنید.

چگونه به‌راحتی بلیط هواپیما را از سفرمارکت بخریم؟

3. در صفحه جدید می‌توانید یک لیست جامع از بلیط هواپیمای عرضه‌شده توسط ۴۵ وب‌سایت مختلف را مشاهده کنید.

در سمت راست بخش فیلترها قرار دارد. گزینه‌های مختلف فیلترها برای خرید بلیط هواپیما شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعداد توقف
  • شرکت هواپیمایی
  • ساعت پرواز
  • بازه قیمت
  • نوع بلیت (سیستمی یا چارتری)
  • کلاس پرواز
  • مدت زمان پرواز
  • وب‌سایتها

با فعال و غیرفعال کردن گزینه‌های این بخش می‌توانید مناسب‌ترین بلیط هواپیما را برای خود پیدا کنید.

در بالای این صفحه بخش تقویم قیمتی قرار دارد که در بخش‌های پیشین مقاله به آن اشاره کردیم. در روزهایی که با رنگ سبز نشان داده می‌شود، می‌توانید کمترین قیمت مربوط به بلیط هواپیمای مورد نظرتان را خریداری کنید.

چگونه به‌راحتی بلیط هواپیما را از سفرمارکت بخریم؟

در پایین تقویم قیمتی ۴ گزینه به نام‌های قیمت، ساعت پرواز، تخفیف و مدت سفر وجود دارد. اگر می‌خواهید لیست نتایج جستجو را به شکل خاصی مرتب کنید، به طور مثال ارزان‌ترین بلیط‌ها را در ابتدای لیست و گران‌قیمت‌ترین‌ها را در انتهای لیست قرار دهید، می‌توانید بر روی گزینه قیمت کلیک کنید.

بر روی هر بلیط می‌توانید مشخصات آن را که شامل فرودگاه مبدأ و مقصد، ساعت شروع و پایان پرواز، مدت زمان سفر، نوع بلیت، کلاس پروازی و قیمت بلیت می‌شود را مشاهده کنید.

بعد از انتخاب بلیط مورد نظرتان بر روی گزینه «خرید از بین... وب‌سایت» کلیک کنید.

4. در صفحه جدید می‌توانید لیست جدیدی از وب سایت‌های عرضه‌کننده آن بلیط به‌همراه قیمت پیشنهادیشان را مشاهده کنید. در انتها بر روی گزینه «مشاهده و خرید» کلیک کنید تا به وب‌سایت عرضه‌کننده آن بلیت متصل شوید و با ادامه دادن مراحل خرید بلیط مورد نظرتان را دریافت کنید.

تا اینجای مقاله مراحل خرید بلیط هواپیما از وب‌سایت سفر مارکت را معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید این مراحل را از طریق اپلیکیشن سفرمارکت بر روی گوشی هوشمند خود نیز بروید. برای دریافت اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید از مارکتهای معروفی نظیر گوگِل پِلِی، کافه بازار یا سیبچه نسخه اندروید و آی او اس این اپلیکیشن را دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

چگونه ارزان‌قیمت‌ترین بلیط هواپیما را از سفرمارکت خریداری کنیم؟

همان‌طور که در بخش‌های پیشین اشاره شد، با استفاده از تقویم قیمتی سفرمارکت می‌توانید ارزان‌قیمت‌ترین روزهای سفر را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از گزینه «قیمت» که در بالای لیست نتایج جستجو قرار دارد، استفاده کنید تا ارزان‌قیمت‌ترین بلیط‌ها در ابتدای لیست به شما نمایش داده شود.

همچنین می‌توانید در بخش فیلترها تغییرات زیر را اعمال کنید:

- تعداد توقف را بر روی ۱ توقف یا ۲ توقف بیشتر قرار دهید.

- در مسیرهای پروازی خارجی، ایرلاین‌های داخلی را انتخاب کنید.

- ساعت پروازتان را بعد از نیمه‌شب قرار دهید.

- بازه قیمت را متناسب با بودجه‌تان قرار دهید.

- نوع بلیط را بر روی چارتر قرار دهید؛ به‌خصوص اگر تاریخ سفرتان برای فردا است.

- کلاس پروازی را بر روی اکونومی قرار دهید.

جمع بندی

سفر مارکت یک بازار آنلاین خدمات سفر است که با استفاده از موتور جستجوی هوشمندی که دارد از میان چند ده وب‌سایت مختلف می‌گردد و متناسب با به اطلاعات ورودی شما یک لیست جامع از انواع بلیط هواپیما را در یک صفحه به شما نمایش می‌دهد. در وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت امکانات مختلفی نظیر تقویم قیمتی، گزینه‌های مربوط به مرتب‌سازی لیست نتایج جستجو و بخش فیلترها وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید میزان بودجه، زمان و علاقه خود را به موتور جستجوی هوشمند اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن بلیط مورد نظرتان به شما نمایش داده شود.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما