شناسهٔ خبر: 66200656 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

حزب‌الله لبنان مقر فرماندهی نظامیان اسرائیلی را مورد هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی نظامیان اسرائیلی را در عرب العرامشه در الجلیل با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رسانه‌های اسرائیلی از افزایش شمار نظامیان اسرائیل خبر دادند که در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل غربی زخمی شده‌اند.

این منابع اعلام کردند: عملیات عرب العرامشه با پهپاد انتحاری انجام شده است.

منابع اسرائیلی بیان کردند که بر اثر حملات موشکی از لبنان به این منطقه هشت نفر زخمی شده‌اند و این حادثه را سخت و دردناک توصیف کردند.

هم‌زمان منابع اسرائیل از شنیده شدن صدای آژیر خطر به دنبال حمله جدید به این منطقه خبر دادند.

این درحالی است که مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی نظامی اسرائیل را در عرب العرامشه با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: «در واکنش به ترور شماری از رزمندگان در عین بعال و الشهابیه، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل در حمله ترکیبی با موشک هدایت شونده و پهپاد انتحاری مقر فرماندهی نظامی اشغالگران را در  در عرب العرامشه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند».

منابع خبری فیلمی از لحظه اصابت پهپاد انتحاری حزب‌الله به مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی در ساختمانی در عرب العرامشه در شمال اسرائیل منتشر کردند.

منبع: مهر

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما