شناسهٔ خبر: 66200394 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

سرپرست اداره کل تعاون:

استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: بیش از ۷۲ درصد مردم تهران از مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک استقبال کردند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: بیش از ۷۲ درصد مردم تهران از مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک استقبال کردند.

آنطور که سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفته از ٢.۵ همت اعتبار حمایتی کالابرگ الکترونیکی مصرف شده در استان تهران از ابتدای طرح، مبلغ ١.۷ همت در دو ماه اخیر اجرای طرح فجرانه استفاده شده که بیانگر استقبال از طرح و تقویت سفره خانوار‌ها به ویژه دهک‌های پایین‌تر درآمدی بوده است.

آذرپناه با اشاره به کسب مقام دوم استان تهران در بین استان‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، آمار تازه‌ای از تعداد خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ و تراکنش‌های صورت گرفته ارائه کرد.

وی میزان کل خرید مردم در استان تهران از ابتدای طرح کالابرگ تاکنون را نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت:مبلغ اعتبار دولتی استفاده شده از ابتدای طرح کالابرگ تاکنون حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال گزارش شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه تعداد ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۱۸۱ خانوار مشمول در دهک‌های ۱ تا ۷ در استان تهران ساکن هستند، تاکید کرد: ۲ میلیون و ۷۱ هزار و ۸۸۳ خانوار از ابتدای طرح تا کنون از اعتبار کالابرگی استفاده کرده‌اند.

به گفته آذرپناه در مرحله اول طرح کالابرگ فجرانه که از ۱۷ بهمن ماه اجرا شد، تعداد ۱ میلیون ۷۲۲ هزار و ۳۲۵ خانوار با انجام ۲ میلیون ۱۶۵ هزار و ۴۰۶ تراکنش و استفاده از ۹۳۱ میلیارد تومان اعتبار و در مرحله دوم طرح کالابرگ فجرانه که از ۱۸ اسفند ماه اجرا شد، تعداد ۱ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۸۸۶ خانوار با انجام ۱میلیون و ۹۳۷ هزار و ۱۴۹ تراکنش و استفاده از ۷۴۳ میلیارد تومان اعتبار از طرح استقبال داشتند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما