شناسهٔ خبر: 66200030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیروی هوایی پنج ابرقدرت در دفع انتقام سخت ایران ناکام ماندند

دزفول – ایرنا –  ‌فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: هواپیماهای جنگنده پنج ابرقدرت در هنگام آغاز پاسخ مشروع و انتقام سخت نیروهای مسلح، برای دفاع از اسراییل در حال گشت زنی هوایی بودند ولی این لایه‌های پدافندی فشرده نتوانستند جلوی اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ زرهی ستاد علی زنگنه روز چهارشنب در آیین بزرگداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش در مسجد موعود دانشگاه آزاد دزفول افزود: پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به دشمن صهیونیستی و ناتوانی آنها در دفع این حملات موجب سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیان آن شد.

وی با بیان اینکه تمام اهداف طراحی شده با دقت بالا مورد اصابت قرار گرفته است، بیان کرد: ۲ مرکز سری رژیم صهیونیستی که هیچ اطلاعاتی از آن در فضای رسانه ای وجود نداشت در این حمله تنبیهی با موفقیت مورد هدف قرار گرفت که این نشان از اشراف کامل بر تمام توان دشمن است.

‌فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول اقتدار نیروهای مسلح را عامل مهم بازدارندگی دانست و گفت: تحلیل‌های نظامی منجر به طرح ریزی‌های عملیاتی می‌شود به همین دلیل برآورد اطلاعات میدانی از توان رزم دشمن و اشراف بر تاکتیک،‌ تکنیک و راهبردهای دشمن نقش مهمی در طرح ریزی‌های عملیاتی بعدی دارد.

وی با بیان اینکه تمام ارکان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به صورت یکپارچه و شبکه ای عمل می‌کنند، افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی با مجهز شدن به فناوری‌های روز در نقطه‌ای قرار دارد که دشمن جرات جسارت به سزمین‌های کشور را نداشته باشد.

تمام اطلاعات مورد نیاز از دشمن در پاسخ تنبیهی نیروهای مسلح کسب شد

سرهنگ زنگنه اظهارکرد: تمام اطلاعات مورد نیاز نیروهای مسلح در پاسخ تنبیهی از دشمن کسب شد که این اطلاعات در صورت استمرار حماقت رژیم صهیونیستی در طرح ریزی عملیات‌های بعدی امکان ضربات مهلک تری به دشمن را میسر می‌کند.

وی با تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: نام گذاری ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی(ره) در احیا، حفظ و تقویت ارتش بود.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درون زا دانست و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شبانه روز در حال ارتقای توان رزم خود هستند.

نیروی هوایی پنج ابرقدرت در دفع انتقام سخت ایران ناکام ماندند

تنبیه اسراییل به دست نیروهای مسلح موجب عزت ایران شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز در این آیین تاکید کرد: ارتش الهی جمهوری اسلامی همواره در خط دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب بوده و شهدای فراوانی تقدیم اسلام و ایران کرده است.

سیدمحمدمهدی صافی، یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب را پیوستن ارتش به مردم و انقلابیون دانست و ادامه داد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در راه دفاع از ایران و اسلام در تمام صحنه های ایثار و شهادت حضور موثر دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی مقدمه دولت کریمه مهدی موعود(عج) است و خدمت و سربازی در چنین ارتشی افتخاری بزرگ است.

صافی تاکید کرد: پاسخ تنبیهی نیروهای مسلح به تجاوز اخیر اسراییل علاوه بر حیرت ناظران نظامی دنیا، ‌اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید و موجب عزت ایران شد.

وی ادامه داد: پیام پاسخ مقتدرانه و تنبیهی نیروهای مسلح به جنایت اسراییل این است که حمله به خاک ایران اسلامی تاوان سنگینی برای متجاوزان خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد دزفول گفت: اقتدار همراه با اعتقاد مستحکم ارتش جمهوری اسلامی موجب شکست ناپذیری ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشور شده است.

نیروی هوایی پنج ابرقدرت در دفع انتقام سخت ایران ناکام ماندند

به گزارش ایرنا، فروردین ماه در تقویم رسمی کشور به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

در این آیین که با حضور حجت الاسلام مسعود بهرامپور امام جمعه دزفول برگزار شد، تعدادی از فرماندهان ارتش مستقر در این شهرستان توسط مسوولان دانشگاه آزاد تجلیل شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فرودین ماه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوا فضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نظر شما