شناسهٔ خبر: 66199230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد؛

تداوم خدمات بنیاد مسکن اردبیل در سال جاری

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: خدمات رسانی بنیاد مسکن در زمینه اجرای طرح هادی، جذب تسهیلات، مقاوم سازی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حامد کیخسروی در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان خلخال اظهار کرد: سال گذشته سال پرکاری برای بنیاد مسکن استان اردبیل بود و همکاران این نهاد انقلابی با تلاش شبانه روزی کارنامه خدمت شایسته ای را ارائه دادند.

وی افزود: در زمینه اجرای طرح هادی، جذب تسهیلات، مقاوم سازی و شروع  اجرای طرح نهضت ملی مسکن عملکرد مناسبی در بنیاد مسکن استان اردبیل و به تبع آن در شهرستان خلخال انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: تلاش کارکنان بنیاد مسکن استان اردبیل و همکاری فرمانداری محترم در سطح شهرستان ها و دهیاران باعث شده خدمات این نهاد انقلابی بدون وقفه پیش برود.

فرماندار خلخال نیز با تبریک دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن خدمت تلاشگران این عرصه اظهار کرد: بنیاد مسکن در سنوات گذشته خدمات ارزنده و قابل توجهی را با مردم و بویژه قشر محروم جامعه ارائه داده است.

یحیی زاده افزود: عملکرد مطلوب بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره) در سراسر استان و بویژه در روستاها کاملا مشهود است و تلاش می کنیم با مشارکت دهیاران همسو با بنیاد مسکن در راستای  آبادانی روستاهای استان اردبیل حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما