شناسهٔ خبر: 66198222 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت یک پیرمرد در آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در شمال تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمانی در­خیابان حسینی، خیابان مجیدیه شمالی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دوازده واحدی اتفاق افتاده و این منزل مسکونی کاملا شعله ور است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11014733"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4208521/11014733?width=600&height=350"></script></div>

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در داخل این واحد ۷۰ متری، مقدار زیادی لوازم مستعمل و ضایعات، ­دو ظرف کوچک حاوی بنزین، افشانه، حشره کش و وسایل این چنینی که قابلیت انفجار و اشتعال دارند، وجود داشت.

ملکی افزود: به گفته افراد حاضر در محل در داخل این منزل یک نفر حضور داشت و دو انفجار کوچک هم در منزل اتفاق افتاده بود.

این مقام مسئول گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان درب واحد باز شده بود و منزل کاملا شعله ور بود که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان حین عملیات با وضعیت سوخته یک مرد حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تخلیه دود، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران

نظر شما