شناسهٔ خبر: 66195811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است

ابراهیم بابامرادی رئیس دادگستری و علی زاهد، دادستان شهرستان بوکان روز سه شنبه از پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو حمامیان شهرستان بوکان بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دراین بازدید رحیم عبدالکریمی ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از گونه ارزشمند و در معرض انقراض میش مرغ را ارائه کرد و طی پایش منطقه با دوربین های چشمی  3 بال پرنده نادر و در معرض انقراض میش مرغ مشاهده شد.

رئیس دادگستری بوکان در این بازدید  محیط زیست و حیات وحش را از مواهب الهی دانست و گفت : تلاش های شبانه روزی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان در زمینه حفاظت از  این مواهب الهی، شایسته تقدیر و درخور تحسین است.

در ادامه دادستان شهرستان بوکان با بیان اینکه حفظ محیط زیست، حفظ سرمایه های طبیعی و ملی بوده و مصداق صیانت از حقوق عامه است، افزود: دستگاه قضایی شهرستان حامی و پشتیبان فعالیت های اداره حفاظت محیط زیست بوکان در راستای انجام وظایف قانونی خود است تا نیروهای این سازمان که در زمره ضابطین خاص قضایی هستند ، با قاطعیت و اقتدار به تکالیف و وظایف قانونی خود عمل کنند.

نظر شما