شناسهٔ خبر: 6619451 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات انتخابی تیم وزنه برداری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد

ارومیه ـ ایرنا ـ مسابقات و رکوردگیری انتخابی تیم وزنه برداری آذربایجان غربی ، اعزامی به قهرمانی کشور در ارومیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رییس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 30 وزنه بردار و با انجام رکوردگیری در بین ورزشکاران متولد سالهای 78 تا 80 در سالن خانه وزنه برداری ارومیه برگزار شد.

وی اظهار کرد: در دسته 50 کیلوگرم علی عبدالعلی زاده از شهرستان شوط توانست در حرکت یک ضرب 80 کیلوگرم و در حرکت دو ضرب وزنه 90 کیلوگرم را بالای سر ببرد تا رکورد نفر اول سال گذشته را جا به جا کند.

مرادزاده گفت: در دسته 69 کیلوگرم احمد احمدی نژاد از مهاباد در حرکت یک ضرب با بالای سر بردن وزنه 132 کیلوگرم ، رکورد کشور را که در کارنامه کیانوش رستمی ثبت شده بود ، یک کیلوگرم بهبود بخشید.

وی در خصوص ادامه برگزاری اردوهای مستمر هیات استان افزود: چهارمین مرحله اردوی نوجوانان و سومین مرحله اردوی جوانان با حضور 20 وزنه بردار از شهرستان های ارومیه ، خوی ، شوط ، مهاباد و میاندوآب در کنار وزنه برداران استعدادیابی شده به مدت یک هفته برگزار می شود.

مرادزاده اظهار کرد: پس از هفت سال وقفه در فعالیت هیات شهرستان نقده ، چهار وزنه بردار در این رکوردگیری بر روی تخته رفتند که نوید روزهای خوبی را برای هیات وزنه برداری این شهرستان استان به همراه دارد.

وی از حضور مجدد علی میری در اردوی تیم ملی بزرگسالان ابراز خرسندی کرد و افزود: میری از دوشنبه گذشته (29 تیرماه) با آمادگی بسیار خوب در کنار سایر هم تیمی های خود زیر نظر حسین توکلی به انجام تمرینات منسجم پرداخته است.

مرادزاده گفت: تیم منتخب استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود.

وی اضافه کرد: این مسابقات از روز 13 مرداد ماه جاری به میزبانی قزوین برگزار می شود.ک3

7126/1905

نظر شما