شناسهٔ خبر: 66192813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است

اقتدار و شکوه ارتش جمهوری اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح مایه مباهات ملت ایران و خاری در چشم دشمنان است.

صاحب‌خبر -

ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سبزوار گفت:روز ارتش جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتش غیور، جان برکف و ایثارگر، نماد اقتدار، افتخار و عزت ملی است که موجب ایجاد بیم و هراس در دل دشمنان شده است.

سروان محمد معینی‌نسب افزود : امروز ارتش جمهوری اسلامی و دلاورمردان این نیرو در پاسداری از کیان این مرز و بوم، عزمی عالی و ایثارگری های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهیدان و ایثارگران فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار، به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن، روز به روز بیشتر در سطح جهانی می‌درخشد.

وی با اشاره به فعالیت های ارتش در شهرستان سبزوار گفت: فراهم کردن زمینه ساخت واحدهای مسکونی ارتش در سبزوار در زمینی به گستره ۱۳۶ هکتار یکی از این فعالیت ها است که در این مجموعه هزار و ۷۰۲ قطعه زمین آماده سازی و در آن سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای واگذاری به نیروهای ارتش ساخته می‌شود.

ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است

سروان معینی‌نسب گفت: به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی های این نهاد، پیشکسوتان و بازنشستگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در برخی مدارس شهرستان سبزوار، دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز رشادت‌های ارتش را تبیین کردند.

ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان سبزوار ۴۱۷ شهید گلگون کفن و هزار و ۶۶۴ جانباز را تقدیم آرمان‌های مقدس نظام اسلامی کرده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

 
 

نظر شما