شناسهٔ خبر: 66191449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان:

ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است

زنجان- استاندار زنجان گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای مسلح ایران در اوج آمادگی رزمی و زرهی قرار دارند، گفت: اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه صنایع دفاعی کشور به دستاوردهای خوبی رسیده و هیچ نیازی به کشورهای دیگر نداریم.

وی با بیان اینکه امروز کشور به توانمندی‌های خوبی در حوزه صنایع دفاعی دست یافته است، ادامه داد: در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است.

استاندار زنجان نیروهای مسلح ایران را نیروی توانمند و قابل اتکا عنوان کرد و گفت: آنچه نیروهای مسلح ما را متمایز می‌کند، فرهنگ شهادت، اراده خدایی و عزم جزم برای دفاع از آرمان‌ها است.

افشارچی با بیان اینکه استکبار جهانی همواره در تلاش هست به صورت‌های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند، افزود: برای داشتن استقلال باید پایه‌های دفاعی و نظامی را محکم کرد، این راهبرد را قانون اساسی بر عهده رهبری گذاشته است و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده اند.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» افزود: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

استاندار زنجان گفت: نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

نظر شما