شناسهٔ خبر: 66185689 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری در دیدار با اعضا و رئیس انجمن ورزش‌های همگانی، بر بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه ها
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضا و مسئولان انجمن ورزش‌های همگانی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در محل سالن جلسات با رئیس فدراسیون دیدار کردند.
 
رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری در این دیدار به اعضای این انجمن گفت: هر وقت ورزش‌های همگانی رکود داشت، فعالیت‌های ورزش کارگری هم متوقف شد. بار‌ها هم گفتم که کار کردن در ورزش همگانی داوطلبانه است و هر فردی که در این مجموعه مسئولیت می‌پذیرد؛ باید چند برابر وقت خودش را برای انجمن بگذارد. اما نهایتاً در پایان کار، حس خوبی برای اعضای انجمن باقی می‌ماند.
 
وی با اشاره به اینکه تمرکزم روی انجمن ورزش‌های همگانی بسیار بالاست، اظهار داشت: پیشنهاد دارم که از همه ظرفیت‌های استان‌ها استفاده کنید و فعالیت‌ها ادامه داشته باشد. بر همین اساس دوشنبه‌های ورزش کارگری از سر گرفته شود، چون جامعه عظیمی را در برمی‌گیرد.
 
در پایان این دیدار، رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری احکام بهادران به عنوان (رئیس)، عسگری (دبیر)، شکری (آموزش)، محمدی (ورزش صبحگاهی) و برادری (مسئول کمیته یوگا) را اعطا کرد.
 
ضمناً آقایان عسگری و شکری به عنوان دبیر و مسئول آموزش، همکاری خودشان را با انجمن ورزش‌های همگانی کارگری کشور آغاز کردند.

نظر شما