شناسهٔ خبر: 66184184 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

آخرین خبرها از استان های درگیر سیل؛ امدادرسانی به بیش از 400 نفر/ اسکان اضطراری 13 نفر

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: از امروز 28 فروردین و تا ساعت 15 و 30 دقیقه، 7 استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

به گزارش شفقنا، آقای محمودی گفت: در این مدت زمان، 24 مورد عملیات امدادی انجام شد و امدادگران به 208 نفر متاثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: 24 تیم عملیاتی، شامل 125 امدادگر، 13 نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در 8 واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیر‌ها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره 112 ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

افزایش امدادرسانی به بیش از ۴۰۰ نفر (۱۷ و ۳۴ دقیقه) 

محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: از امروز، 28 فروردین و تا ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه، ۳۲ مورد عملیات امدادی انجام شد و امدادگران به ۴۲۷ نفر متاثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۴۶ تیم عملیاتی، شامل ۲۳۳ امدادگر، ۲۰ دستگاه چادر، ۶۶ تخته پتو، ۷۱ تخته موکت، ۳۶۷ کیلوگرم نایلون و ۳۴ بسته غذایی را در بین افراد متاثر توزیع کردند.

بروزرسانی می شود…

نظر شما