شناسهٔ خبر: 66184028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده

در کارگروه بسیج سازندگی سپاه شهرستان نقده طرحهای محرومیت زدایی برررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده  با اشاره  اهمیت شعار سال درتحقق اقتصاد مقاومتی  افزود : تمامی برنامه های  طرح ریزی شده در نهادهای حمایتی باید با رویکرد  محرومیت زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی انجام دهیم .

محمد نوبخت نیا اصل تشکیل  بسیج سازندگی را ورود رهبر معظم انقلاب به مقوله محرومیت دانست که  این ماموریت بدست سپاه است  و تصریح کرد:   نارضایتی مردم از کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث بروز آسیب در جامعه می شود و به همین خاطر با دستوروتدابیر رهبر معظم انقلاب ، این اقدام بدست نیروهای سپاه  انجام می شود .

وی درادامه گفت: پای کاربودن دستگاههای اجرایی و مردم همراه با بسیج سازندگی باعث خدمت به مردم می شود که در آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه به عینه دیده شد .

فرماندار شهرستان نقده با اشاره به حملات موشکی به رژیم غاصب تصریح کرد : غرش موشک ها ی سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام با وعده الهی است .

 

سرهنگ مرتضوی فرمانده سپاه نقده با اشاره به اجرای  بیش از ۱۱ هزار متر مربع آسفالت با مشارکت دستگاههای اجرایی افزود :۳ هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمدان توزیع و همچنین با شناسایی سرمایه گذاری در بخش تولید، بیش از ۵۰ میلیارد تومان در بخش  اقتصاد مقاومتی تسهیلات پرداخت کرده ایم.

 

نظر شما