شناسهٔ خبر: 66183737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با سفر دوم رئیس‌ جمهوری

جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان برگزار می‌شود

استاندار سمنان از برگزاری جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد این استان در دولت سیزدهم همزمان با سفر روز پنجشنبه رئیس‌ جمهوری به سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (۲۸ فروردین ماه) در معارفه رئیس کل جدید دادگستری استان سمنان از این استان به‌عنوان نخستین مقصد سفر استانی رئیس جمهوری در سال جدید نام برد و اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهوری به سمنان، این آیین در سمنان برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از مردم برای حضور در آیین استقبال از رئیس جمهوری، گفت: از آنجا که سفر رئیس جمهوری به سمنان نخستین سفر آیت‌الله رئیسی بعد از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی است، این سفر اهمیت بیشتری می‌یابد.

این مقام ارشد استانی به موفقیت استان سمنان در حوزه اشتغال و تولید پرداخت و افزود: در دولت سیزدهم حتی یک واحد تولیدی و صنعتی در این استان تعطیل نشده است.

وی حمایت‌های قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی را در فعال‌سازی این واحدهای راکد موثر دانست و بیان کرد: دادگستری استان سمنان با حمایت‌های خود از واحدهای زمینه اشتغال‌زایی مناسب‌تر در استان را فراهم کرده است.

او با تقدیر از عبدالهی، رئیس کل پیشین دادگستری استان گفت: دکتر عبدالهی در چهار سال گذشته همواره از بخش تولید و اشتغال در استان حمایت کرده است.

وی به برخی از مهمترین اقدامات دولت در سمنان پرداخت و بیان کرد: آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی یکی از مطالبات جدی مردم سمنان در سال‌های گذشته بوده است که با دستور آیت‌الله رئیسی، رئیس وقت قوه قضائیه، فرآیند کار آغاز و در دولت سیزدهم این آرزوی دیرینه مردم سمنان محقق شد.

استاندار سمنان با اشاره به رشد بالای اقتصادی در این استان، گفت: سمنان در بسیاری از شاخص‌ها، از استان‌های موفق در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در دو شاخص همواره سرآمد کشور بوده است، ادامه داد: استان سمنان همواره در شاخص امنیت یکی از استان‌های پیشرو در کشور بوده است. این استان در شاخص انسجام و همدلی نیز با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌الله شاهچراغی از استان‌های موفق در کشور بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سمنان ششمین استان پهناور در کشور است، گفت: با وجود مناطق کویری گسترده، محورهای ارتباطی طولانی و پرتردد و ... استان سمنان همواره از استان‌های امن در کشور بوده است.

استاندار سمنان یادآوری کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس در آخرین آمار خود، سمنان را به‌عنوان امن‌ترین استان کشور در حوزه سرمایه‌گذاری و رضایت‌مندی سرمایه‌گذاران اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در آیینی با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ضمن تجلیل از خدمات چهار ساله محمدجعفر عبدالهی، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری به‌عنوان رئیس کل دادگستری استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما