شناسهٔ خبر: 66182734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

همزمان با آغاز سامانه بارشی قوی به استان صورت گرفت؛

استقرار استاندار و تیم مدیریت بحران در جنوب سیستان و بلوچستان

همزمان با آغاز سامانه بارشی قوی به استان صورت گرفت؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان از استقرار استاندار و تیم مدیریت بحران استانداری در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

منصور بیجار که به منظور بررسی میدانی روند اجرای مصوبات ستاد بحران به جنوب استان سفر کرده در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استاندار به همراه تیم مدیریت بحران در جنوب استان مستقر شده و اقدامات پیشگیرانه انجام شده و تمامی تمهیدات لازم در حین بارندگی در دست اقدام است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به تاکید و دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر مدیریت جدی بحران و با اشاره به آنکه مسیر آب ها بررسی و لایروبی ها صورت گرفته است از شهروندان ساکن در جنوب استان خواست به تمامی توصیه های ستاد بحران توجه و از توقف در کنار رودخانه ها پرهیز کنند.

بیجار خاطر نشان کرد: تمامی تیم های امدادی در بخش های مختلفی از مناطق حضور داشته و مدیریت بحران احتمالی با تعامل متقابل مردم و مسئولین، به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.

وی همچنین از برنامه ریزی های ویژه در پساسیل خبر داد و گفت: محل اسکان، کمک رسانی حرفه ای به شهروندان و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی توسط نهادهای مرتبط اجرایی و خدماتی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما