شناسهٔ خبر: 66177300 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۲۰ نماینده مجلس در بیانیه‌ای اعلام کردند؛

رسانه ملی در پیوند قشرهای مختلف با آموزه‌های اسلامی در نوروز خوش درخشید

تهران- ایرنا- بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس با بیان اینکه رسانه ملی نقش بی‌بدیلی در تربیت دینی جامعه و رشد و پویایی آن در ابعاد داخلی و بین‌المللی دارد، تاکید کردند: این رسانه در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی در تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خوش درخشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز سه‌شنبه - ۲۸ فروردین ماه - خانه ملت بیانیه بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان در قدردانی و حمایت از راهبردها و تولیدات قرآنی رسانه ملی با توجه به تلاقی نوروز با ماه مبارک رمضان را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: رسانه ملی فراگیرترین و مهمترین رسانه، دانشگاه کشور، نقش بی‌بدیلی در تربیت دینی جامعه و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ابعاد داخلی و بین‌المللی دارد.

بیانیه تاکید کرده است: این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی ضمن ایجاد طراوات معنویت، امید و ایمان در متن و بطن جامعه در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.

در این بیانیه همچنین اشاره شده است: گواه این درخشش، ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش‌آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی محفل نمود بارز آن بوده است.

در پایان بیانیه آمده است: رسانه ملی با ایجاد ظرفیت‌های جدید و تولید برنامه‌های متنوع و متعدد در قالب‌های مختلف ضمن هم‌افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند را فراهم کرد. برهمین اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صدا و سیما، مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته و تلاش‌های رئیس سازمان صدا و سیما دکتر پیمان جبلی و همکاران پرتلاش و سختکوش ایشان را در رسانه ملی اعلام می‌دارند.

نظر شما