شناسهٔ خبر: 66172777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت

مدارس زرآباد و سراوان و خاش در مقاطع تحصیلی عصر غیر حضوری شد، تعطیلی عمومی برای همه مدارس استان سیستان و بلوچستان، به جز مناطق در خطر سیلاب نخواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

تعطیلی برای همه مدارس سیستان و بلوچستان، نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد، با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 با توجه به بارندگی های شدید در ساعات آتی و تصمیم ستاد بحران فرمانداری شهرستان سراوان تمامی کلاس های درسی مدارس ابتدایی ، متوسطه دوره اول و دوم در شیفت عصر امروز  به صورت غیر حضوری خواهد بود .

صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم گفت: با توجه به آغاز بارش ها در شهرستان مدارس شیفت عصر در این منطقه غیرحضوری برگزار خواهدشد.

 

بنا بر هشدار سطح قرمز هواشناسی مدیریت بحران استانداری مبنی بر بارندگی و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان ایرانشهر، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان ایرانشهر در شیفت بعدازظهر امروز در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری اعلام شد.


آموزش در تمامی مقاطع مدارس بخش بزمان هم امروز و فردابه صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، به جز آزمون‌های پایه دهم و یازدهم روز چهارشنبه که بصورت حضوری برگزار می شود.

داود گلی روابط عمومی آموزش و پرورش استان هم اعلام کرد:بر اساس مصوبه جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، به فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها و مناطق استان تفویض اختیار شده تا با توجه به وضعیت جوی پیش رو و شدت و ضعف بارش‌ها، در خصوص نحوه فعالیت مدارس با هماهنگی مدیریت بحران استانداری تصمیم گیری و اطلاع رسانی شود.
وی افزود: برای فردا نیز همین مصوبه قابلیت اجرایی دارد و تعطیلی عمومی برای همه مدارس استان  نخواهیم داشت و این تعطیلی بنابر ضرورت برای مناطق در خطر سیلاب خواهد بود.

 

بر اساس اعلام هواشناسی ، آسمان استان نیمه ابری، تا پایان هفته درسطح استان رشدابر، رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی و کاهش دما پیش بینی شده است.

امروز و فردا با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی خواهیم داشت.

تا پایان هفته روی دریا و سواحل شرایط برای رگبارپراکنده باران گاهی رعدوبرق و تند باد موقتی مهیاست.

بعدازظهر امروز تا صبح پنج شنبه رگبارورعدوبرق شدید و تندباد موقتی پیش بینی شده است.

بعدازظهر امروز تا ظهر فردا وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم است و در این مدت وضعیت دریا برای هیچگونه عملیات دریایی مناسب نیست.

نظر شما