شناسهٔ خبر: 66171575 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیت الله مکارم شیرازی: قدردان سربازان اسلام در پاسخ به صهیونیست ها هستند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی ، عملیات نیروهای نظامی کشور به اسرائیل غاصب در پاسخ به تجاوزات این رژیم جعلی به حریم جمهوری اسلامی را مایۀ سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان دانست. آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی ، عملیات نیروهای نظامی کشور به اسرائیل غاصب در پاسخ به تجاوزات این رژیم جعلی به حریم جمهوری اسلامی را مایۀ سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این پیام آمده است: عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایۀ سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان گردید.

بی تردید مردم عزیز ایران، قدردان این عملیات قاطع و غرورآفرین بوده و همواره در کنار مجاهدان و لشکریان اسلام تا شکست مستکبران و نابودی ظلم و ستم، پایداری خواهند نمود.

در بخش دیگری از پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده‌است: اینجانب به سهم خویش از همۀ این غیورمردان تشکر و قدردانی نموده و مردم عزیز ایران را به هوشیاری کامل در برابر توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی دعوت می‌نمایم که إن شاء الله پیروزی نهایی از آن اسلام است.

انتهای پیام

نظر شما