شناسهٔ خبر: 66170246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

زاهدان- ایرنا- رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پیرو هشدار هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی امروز سه شنبه مدارس برخی از شهرهای جنوب استان غیر حضوری شد.

صاحب‌خبر -

داوود گلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران به فرمانداران جنوب سیستان و بلوچستان این اختیار داده شده که در صورت نیاز مدارس را غیر حضوری اعلام کنند.

براساس این اعلام مجیب حسنی فرماندار نیکشهر عنوان کرد: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ، فعالیت مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام شده است.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری زرآباد و مهرستان نیز اعلام کرد مدارس این شهرستان‌ها امروز در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

نظر شما