شناسهٔ خبر: 66167454 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مدارس این شهرها تعطیل شد (28 فروردین 1403)

به دلیل شرایط جوی و خطر سیل، مدارس چند شهر کشور فردا (28 فروردین 1403) به صورت غیرحضوری کلاس های خود را برگزار می کنند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ همه مدارس هرمزگان فردا تعطیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان به ایرنا گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها تمامی مدارس استان فردا سه شنبه تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

 

 برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند

مدیریت بحران استانداری فارس به ایسنا گفت: به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

 

 مدارس و دانشگاه‌های ۴‌ شهرستان جنوب استان بوشهر غیرحضوری است

ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر اعلام کرد: به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

 

01

 

02

 

اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان بالاترین سطح هشدار یعنی هشدار قرمز دریایی و بارندگی را صادر کرد

 

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد

با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل، کلاس درس برخی مدارس شهرستان های جنوب کرمان برای فردا(سه‌شنبه) و بعضی دیگر نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند و آموزش ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.

همچنین شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش بینی بارندگی بیشتری در آنها شده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند./ ایرنا

 

تکمیل می شود...

نظر شما