شناسهٔ خبر: 66165967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه ایلام:

وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به این که وضعیت گازرسانی در مناطق شهری و روستایی ایلام مطلوب است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم باعث رضایت مندی مردم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار با مدیرعامل و هیأت رییسه شرکت گاز استان که در محل دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: خدمات شرکت گاز استان ایلام در زمینه گازرسانی به اقصی نقاط استان، صنایع تولیدی، ایجاد زیرساخت‌های اربعین و کمک به برگزاری یادواره‌های شهدا مناسب و قابل تقدیر است.
وی با بیان این که گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و انجام کار‌های فرهنگی و خدمات رسانی مختلف به زائران اربعین از اقدامات مثبت این شرکت بوده است، افزود: یکی از خدمات مهم و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی، توسعه گاز و بهره برداری از این نعمت بزرگ الهی است.

امام جمعه ایلام به نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و تصریح کرد: خدمت بی منت به مردم و گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی باعث ایجاد اشتغال می‌شود و شرکت گاز بایستی در زمینه تحقق شعار سال، تلاش کند.
وی با بیان این که ایلام از استان‌های دارای ذخائر عظیم نفت و گاز است و بهره برداری و سرمایه گذاری در زمینه استفاده از این منابع ارزشمند از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: امروز شاهد برخورداری مردم از این نعمت خدادادی در اکثر روستا‌ها و تمام شهر‌های استان هستیم.
حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی نیرو‌های سپاه و ارتش در تنبیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را شیرین کرد.

همچنین امام جمعه ایلام در دیدار با کارکنان بانک سپه استان بر پرداخت به موقع تسهیلات فرزندآوری و مسکن به متقاضیان تأکید کرد.

<div id="video-display-embed-code_11008579"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4206922/11008579?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما