شناسهٔ خبر: 66163582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار:سال آینده پروانه های صنعتی برای سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی صادر می شود

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت:منطقه ویژه اقتصادی کاشان از بزرگترین مناطق اقتصادی است و پیشرفت قابل توجهی را متوجه منطقه کاشان می کند،از اوایل سال ۱۴۰۴ روند صدور پروانه های مختلف صنعتی و تولیدی برای سرمایه گذار آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کاشان به خبرنگار ایرنا افزود:یکی از سیاست های ما در منطقه ویژه اقتصادی کاشان ایجاد صنایع با تکنولوژی بالا است تا بتواند ارزش افزوده زیادی ایجاد کرده و مشکل بیکاری را در منطقه کاشان رفع کند.

وی اظهار کرد:۹۰ درصد ساختمان اداری منطقه ویژه اقتصادی کاشان تکمیل شده و تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:ساختمان گمرک هم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره برداری می رسد،بعضی مذاکرات برای ایجاد مسیر ریل راه آهن انجام شده و همه دسترسی های داخلی منطقه ویژه اقتصادی ازجمله جاده ها ،خیابان و غیره تکمیل شده و در مرحله نخست در ۲۵۰ هکتار اقدامات زیرساختی انجام شده و گازرسانی در مراحل پایانی قرا دارد.

زارعی گفت: یک حلقه چاه برای مصارف داخلی و تکمیل زیرساخت های اولیه حفر شده و مهم ترین موضوع در خصوص منطقه ویژه آبرسانی پساب کاشان است ، هفته قبل با حضور رییس جمهور در تهران قرارداد بین شرکت آبفا کاشان و ایمیدرو با اعتبار ۳۸ هزار میلیارد ریال منعقد شد و ایمیدرو به عنوان سرمایه گذار و آبفا کاشان به عنوان مجری از محل بالابردن ظرفیت تصفیه خانه کاشان ۱۰۰ لیتر آب بر ثانیه، آب به منطقه ویژه اقتصادی منتقل می شود.

زارعی گفت: امسال در هیات مدیره شرکت ایمیدرو بودجه و اعتبار تامین خواهد شد و کارهای بزرگی انجام می شود و تا اوایل سال آینده پروانه های بهره برداری برای شرکت های سرمایه گذار در حوزه های مختلف صادر خواهد شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما